Sa mai scriu si despre alte lucruri ?!

Posted: June 8, 2009 in Just For Fun

M-am apucat de acest blog mai degraba in joaca … la intrecere cumva cu “colegii de banca ” de la serviciu ! Dealtfel nici nu prea am timp de el ! Dar, intr-un acces de bunadispozitie am considerat sa-l promovez printre cei prezenti in lista mea de mess … nu stiu cat de bine am facut … pentru ca, aproape la unison, reactia lor a fost … “pai tot de burse si finante … asteptam si noi altceva … ! ” Fuck – am zis eu … sunt nevoit (la cererea “telespectatorilor” … :))) .. sa trec la mondenitati !🙂 So … urmariti-ma cu atentie !

Leave a Reply

