Am facut un an!

Posted: March 6, 2010 in Diverse
Tags:

Incet incet si fara sa-mi dau seama, a trecut aproape un an de zile de cand m-am jucat de-a “deschiderea unui blog”! Doar accidental alimentat cu cate o idee si insuficient si absolut superficial tratate, blogul a fost doar un mod de a-mi nota “undeva” cate “ceva” si atata tot! Cred ca dupa un an de cand a luat fiinta – merita mai mult :)) 

Joaca a inceput impreuna cu “colegii de banca” de la The Money Channel (Andreea Iatagan – cu care fac acum echipa si la Forbes, Florin Cepraga – un super-baiat – jurnalist pasionat si pasional – unul dintre cei care inca mai tine TMC-ul in spate, Diana Gherghita – care acum este un free-lancer potential colaborator al Antenelor (din cate am aflat).

Dupa un an cred ca este singurul dintre blogurile care inca mai exista (chiar si asa – in forma asta rudimentara!)! Prin urmare – daca n-a murit pana acum – poate merita sa traiasca mai bine de aici incolo!

Comments
  1. mediaaddiction says:

    laur dar ti-ai schimbat si infatisarea blogului…esti pe drumul cel bun cred eu

    • Laur says:

      Multumesc Roxanica! Azi (25 martie 2010), fumam si tigara aia! :))

      • mediaaddiction says:

        :)) bun asa, bine ca mai intru si eu din cand in cand sa vedem ce mai scrii aici, ia ca maine (23 iunie) fumam o alta tigara:))

Leave a Reply

