Un guvern pentru Romania …

Posted: May 20, 2010 in Politica si politici, Proiect "de Romania"
Tags:

O idee pe care mai in gluma sau mai in serios am mai auzit-o, si care MAI IN GLUMA, MAI IN SERIOS ar putea fi expusa public, desi sunt sigur ca va atrage multe injuraturi!

Un Guvern pentru Romania????

Un guvern care sa reprezinte toate interesele economice care acum se manifesta si se contreaza in subteranele puterii, un executiv care sa fie automat prin permanenta si atenta supraveghere de care fiecare dintre ministrii “ar beneficia” din partea colegilor sai de cabinet?! Daca ne-am dorit vreodata un astfel de Guvern …. haideti sa ne gandim la urmatoarea formula executiva :

1 MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

Ioan Niculae

2 MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI SOCIETĂŢII INFORMAŢIONALE

Zoltan Teszari

3 MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Dinu Patriciu

4 MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

Sorin Ovidiu Vantu

5 MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

Dan Voiculescu

6 MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII

Cristian Burci

7 MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE

Ion Tiriac

8 MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI TURISMULUI

Gabriel Popoviciu

9 MINISTERUL MEDIULUI ŞI PĂDURILOR

Ioan sau Viorel Micula

10 MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

Wargha Enayati

Nu am in minte pe nimeni pentru restul de 5 ministere ! Dar sunt sigur ca oamenii pot fi gasiti si pentru …

MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE

MINISTERUL CULTURII ŞI PATRIMONIULUI NAŢIONAL

MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI ŞI SPORTULUI

MINISTERUL JUSTIŢIEI

Mai in gluma sau mai in serios, sunt sigur ca nici unul dintre oamenii de afaceri mentionati nu ar refuza o astfel de solicitare! Si la fel de sigur sunt ca fiecare dintre ei ar face asta si benevol. Ar fi un guvern EXTREM de contestabil … dar in mod sigur EFICIENT ! :)) Cine … ce parere are?

PS. Pentru ca aseara m-am uitat un pic la Mircea Badea, care i-a facut praf/varza/arsice/etc pe niste “unii oameni” care blogerr-esc si care au scris “de nashpa” despre miting (dupa parerea lui)! Recunosc ca am stat un pic pe ganduri inainte de a face acest post public  din teama de a nu intra in gura lui (desi putin probabil ca “ditamai” Mircea Badea sa ajunga vreodata la blogul meu modest)… dar si daca ar ajunge, si i-ar vedea pe Vantu si Patriciu alaturi de al sau sef … dupa cum l-am vazut aseara – cred ca mi-am dat foc la valiza! :)) :))

Leave a Reply

