De ce nu e bine sa copiezi!

Posted: March 22, 2011 in Politica si politici, Proiect "de Romania"
Tags: , , ,

Nu am fost un elev sau un student studios! Nu putine au fost orele/cursurile/examenele care m-am dus absolut nepregatit, dar m-am ferit tot timpul sa copiez dupa vecinu’ din fata sau dupa cel din spate! Intotdeauna mi-a fost mai teama ca as putea pierde un examen “pe mana” sursei – care ar putea fi mai slab pregatita decat mine!

Iar premierul Boc mi-a aratat (la un cu totul alt nivel – este adevarat!) cata dreptate avea profesorul care mi-a bagat in cap ca e mai bine sa pierzi pe prostia ta – decat pe prostia altuia! Faptul ca s-a “inspirat” din ZF pentru a-si sustine declaratiile publice – fara a verifica cat adevar este in ceea ce se scrie acolo … a fost o mare greseala!

Nota cea mai proasta o primeste insa din punctul meu de vedere ZF-ul, care a facut inacceptabila greseala de a interpreta declaratiile unui individ (fie el si detinator de Nobel) intr-un cu totul alt sens decat au fost ele facute! Rusinica!🙂

Ce spune ZF-ul?

Ce spunea de fapt Pissarides?

“Cu certitudine, nu am spus niciodată aceste cuvinte care îmi sunt atribuite şi nu cred în ele. De fapt, am vorbit în mod repetat împotriva ideii de utilizare a contractelor pe perioadă determinată ca modalitate de reducere a şomajului. Consider că aceasta este o politică rea în condiţiile actualei recesiuni şi această politică se face responsabilă de dualitatea de pe piaţa forţei de muncă din Spania şi, parţial, de rata ridicată a şomajului. Vă mulţumesc încă  dată. Christopher Pissarides”

Detalii si sursa (felicitari pentru articol! ) aici:

http://www.criticatac.ro/5518/scrisoare-deschisa-catre-premierul-romaniei-domnul-emil-boc/#comment-6243

 

Comments
  1. Inia says:

    Bravo, Laur, esti cu creierul in alerta, si se pare ca semanam, cam la fel mi-am terminat si eu scolile, si deasemenea sunt anti copiat de la altii :))) Ma bucur sa vad ca seman cu un om ca tine, asta mica e proud🙂 >:D<

Leave a Reply

