Fazele pietei bear

Posted: April 19, 2011 in Burse, Just For Fun
Tags: ,

Cum se comporta un investitor obisnuit in timpul caderii pietei? Iata care sunt fazele clasice ale trecerii de la negare la abandon! Si nu este neaparat o gluma🙂🙂

1.hihihi,e doar o corectie,bun prilej de a incarca
2.hihihi,azi am luat ceva din 4 litere la promotie
3.hihihi,zi buna de cumparaturi

4.hihihi,dar de ce scade,ca a facut profit de X ori mai mare,o sa vedeti ca-si revine, numai fraierii vand…
5.gata.nu mai scade!azi e minim
6.iar scad astea???ma f…in ei de americani si in creditele lor.ce??trebuie sa le plateasca rasdaqul creditele??
7.sa-mi bag p…,nu mai rezist
8.mi-am bagat p…am vandut.
9.ce bine ca scad,si eu am vandut.
10.hmmmmmm,azi parca puteam vinde mai bine ca alaltaieri

Sursa: Profilul unuia dintre utilizatorii platformei de comunicare a Tradeville

Comments
  1. Inia says:

    Ahahaha. Exact :)))

Leave a Reply

