Sarbu a iesit pe minus in primul trimestru din 2011.

Posted: April 27, 2011 in Burse, Diverse
Tags: , , ,

Grupul Central European Media a inregistrat o pierdere neta de 21 de milioane de dolari pe primul trimestru din 2011. Pierderea este la jumatate fata de cea inregistrata in primul trimestru al anului 2010, cand profitul net (net loss attributable) raportat de CME a fost de -42,3 milioane de dolari.

Veniturile companiei au crescut insa cu peste 20% de la 143 de milioane de dolari in T12010 la 172 de milioane de dolari in T12011.

Compania a raportat insa o crestere semnificativa a rezultatului operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA), care s-a majorat de 0,8 milioane dolari in primul trimestru din 2010 la 14,2 milioane dolari in trimestrul I din 2011. Un rezultat operational bun, care a alimentat cresterea pretului litlurilor CME pe bursa din Praga si pe cea din Frankfurt (pietele din Europa unde actiunile CME sunt listate) cu aproximativ 2% in prima parte a sedintei de tranzactionare din 27 aprilie.

vezi evolutia titlurilor MCE pe bursa din Praga

Compania a obtinut in 2010 un profit net de – 117 milioane de dolari, un rezultat mai slab decat cel inregistrat in 2009, cand rezultatul net a fost de -97 milioane dolari.

vezi raportarile financiare :

Adrian Sarbu, directorul general al CME estimeaza cresteri in acest an, pentru toate pietele unde grupul American are operatiuni.

Veniturile si profitul operational inainte de amortizare au crescut in primul trimestru, si ne-am depasit obiectivele in ceea ce priveste evolutia fluxurilor de numerar . Aceste rezultate se datoreaza audientei bune pe care continuam sa o facem si a faptului ca suntem lideri de piata, dar si unei politici stricte de control al costurilor, si totodata, contributiei pozitive aduse de bTV din Bulgaria, si a cresterilor inregistrate de Media Pro si New Media Division. In plus, lichiditatea este in continuare la un nivel ridicat, ceea ce ne-a permis rascumpararea unor datorii in valoare de 24 de milioane de dolari, si refinantarea altor 206 milioane, din titlurile convesrtibile emise, cu scandeta in 2013. Suntem increzatori ca toate pietele noastre de tv vor inregistra cresterii in 2011”

“Our revenues and OIBDA significantly increased in the first quarter. We delivered positive free cash flow ahead of our target. This is a result of our continued audience and market leadership, rigorous cost control, the positive contribution of the bTV group in Bulgaria, and growth in both Media Pro Entertainment and the New Media Division. In addition, our liquidity remained strong, and allowed us to buy back US$ 24 million of debt and refinance US$ 206.3 million of convertible notes due 2013. We remain confident that all our TV ad markets will grow in 2011.”

Adrian Sarbu, President and Chief Executive Officer of CME,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s