“Samurai” sau “excroc”? Cristian Sima, brokerul care fuge de clienţi, poliţie şi CNVM.

Posted: October 12, 2012 in Burse, Diverse, Stiri de 1 minut
Tags: , , , , , , , , ,

Dispărut de câteva zile bune, Cristian Sima ne-a “scris”! Nouă, presei – şi indirect, clienţilor săi. Un lucru ce atrage atenţia – cu condiţia ca respectiva scrisoare într-adevăr să-i aparţină – este aceea că Sima trăieşte într-o lume a lui … proiectându-şi imaginea într-o lume imaginară a samurailor japonezi. O lumea a onoarei … deşi, faptele sale duc mai degrabă cu gândul la “înşelăciune” pur şi simplu!

De ce face Cristian Sima asocieri de imagine între el şi un războinic singuratic? Un samurai?

“As vrea sa fiu un razboinic Ronin dar nu sunt.Sunt singur si am nevoie de timp mai mult decat am nevoie sa traiesc … Am nevoie sa-mi spun adevarul ,sa-l urlu ,indiferent de ce se va intimpla dupa aceea.Inainte insa este impetuos necesar sa-mi recunosc greselile.Voi plati pentru ele cu demnitate…..Dar orice Ronin are dreptul la un ultim strigat, eu de ce nu as avea?Pentru a intelege tot ce s-a intimplat din 2008 si pina azi e nevoie sa va descriu personajele pe indelete si evenimentele cu lux de amanunte , atat cit imi va permite timpul.Timpul pe care tot aceste personaje mi-l vor acorda.Daca acest serial se va intrerupe inainte de termen va rog sa nu cumva sa speculati pe seama vre-unui nume pomenit aici.Orice potrivire de nume si fapte e total intimplatoare………”

Cristian Sima – un ronin sau un excroc sadea?

Ronin= acel samurai fără stăpîn sau maestru din perioada Japoniei feudale (1185–1868). Un samurai poate deveni ronin (vagabond) după moartea stăpînului său sau după ce și-a pierdut privilegiile și a fost concediat.Un ronin Își găsea cu greu un nou stăpân, pentru că veneticilor l-I se dădea cu greu încredere. Aproape toți hoții și pirații se alegeau dintre ronini.

Leave a Reply

