…. bineinteles ca …. Basescu e de vina!!!! Huoooo! :)

Posted: January 5, 2013 in Diverse, Just For Fun
Tags: , , , , , , , ,

sergiu_nicolaescu_1_65111200_64275700 basescu-condoleante-sergiu-nicolaescu-18439836Dupa marea nebunie SegiuNicolesciana care a fost zilele astea la tv (pe care desi n-am urmarit-o, n-am putut sa n-o observ de fiecare data cand facem zapping pe tv, fie din stiri – fie in comentariile facute de analisti chiar pe marginea respectivei “nebunii” – ceea ce mi-a permis sa trag concluzia ca NEBUNIA a existat, fara doar si poate) … ma intrebam retoric, si la mishto, pe fb, daca Basescu n-are nimic de-a face in toata povestea asta. Si asta ca un reflex dobandit in ultimii doi ani, in care, cel putin dupa cum s-a putut vedea la Antene, Basescu si/sau serviciile controlate de el si-au bagat coada peste tot!!! Ei bine dragilor, la nici 30 de minute dupa ce mi-am pus aceasta intrebare am gasit si raspunsul pe blogul lui … Ciutacu!!!🙂 Sa-mi fut una … in ce tara traim!!!!!

Frapant este insa nu doar faptul ca am primit raspunsul la intrebarea mea … ci totodata (ba chiar as spune “BA MAI MULT”) faptul ca Ciutacu se da lovit in aripa si suprat fleasca pe poporul care-l voia inmormantat, si nu ars, pe Nicolaescu …. ADICA exact poporul ala pe care l-a spalat el pe creier ani buni de zile. Pe aia care s-au uitat in gura lui si a lu’ Gadea !

Da’ sa revenim la oile noastre … ! Asta e discutia de pe FB la care am zis sa ma bag si eu in seama … si sa fac o gluma de santier!!!🙂
XXXX: “O baba la A3, printre predictii negre privind vaduva: domnul Ponta trebuia sa se opuna acestei chestii, ca el (mortu, adica) a adus atitia bani tarii.

‘ra-ti ai dracu de cretini, crapati voi demult daca era sa traiti din ce-a adus SN in vistierie.
Îmi place · · Distribuie · acum 9 ore via mobil ·

    10 persoane apreciază asta.
    Vezi toate 6 comentariile
    XXXX Fi-mi-ar, da.
    acum 9 ore · Îmi place
    YYYYYY, ce-am ratat. Am ratat?
    acum 4 ore · Îmi place
    XXXXXX N-am văzut decît puţin, dar destul.
    acum 4 ore · Îmi place
    ZZZZZZ Da’ nimic de Basescu ????? “Tiranul”, “Dictatorul” sigur are si el un amestec! El si serviciile …. huooo !
    acum 22 minute · Îmi place”

Fratilor … continuand perindarea pe FB gasesc o trimitere la un post pus de Ciutacu pe blog …. care spune cam asa …

“Mi-e scârbă! De voi, de intoleranţa voastră medievală, de bigotismul triumfal retrograd în care v-aţi înveştmântat. Aţi confiscat voi simbolurile. Sunt ale voastre, toate, nu se ştie în baza cărui act de proprietate. Trebuie să vă ceară voie cum să trăiască şi, mai ales, cum să moară. Mai aveţi un pic şi cereţi referendum. Să votaţi că n-are nevoie nevastă-sa să-l ducă la crematoriu. Şi că e obligatoriu soborul de preoţi la căpătâi. Cât trăiesc, vă doare-n cur de ei. De fapt, nici măcar acolo, că poate v-aţi trata. Când ajung pe catafalc, vă amintiţi subit cât i-aţi apreciat. Şi puneţi lanţul pe ei. Îi legaţi bine. Vă pozaţi cu ei. Asta vă macină acum, că n-aţi putut să vă trageţi un cadru memorabil pe smartphone cu mortul zilei şi să-l postaţi pe facebook. Sugeţi şi ultima picătură de sevă din Sergiu Nicolaescu. I-aţi mânca ficatul pe grătar. Mai aveţi un pic şi construiţi rugul în piaţa publică. S-o ardeţi pe eretică, în spiritul toleranţei creştine. Pentru că-i tânără, frumoasă şi poartă un palton deschis la culoare. Deci e curvă, profitoare şi păgână.

Jos labele spurcate de pe femeia asta! E mortul ei, nu al vostru! E drama ei de familie. Faptul că aţi văzut nişte filme nu vă dă nici un drept patrimonial. Nu sunteţi părtaşi, barbarilor. Lăsaţi-o-n pace să-şi trăiască durerea! Învăţaţi să vă respectaţi în viaţă idolii. Dacă sunteţi în stare, dar mă îndoiesc…”

Sursa este asta: http://www.ciutacu.ro/articol/un-fleac-l-ati-ciuruit-si-pe-mortu-zilei/

RASPUNSUL LA INTREBAREA MEA (pusa “la mishto” in postul de mai sus, de pe FB) … de fapt GENIALUL RASPUNS …. este chiar in primul comentariu de sub textul lu’ Ciutacu …. si spune cam asa:

“Poate paranoia nu imi da pace, dar sunt tot mai convins ca tot balamucul asta cu popi, cenusa, sicrie si ortodoxie, este mana marinarului! Poate avea o polita nasoala de platit regizorului, poate il ura dintr-un motiv politic sau personal, poate ceva il zgandarise la orgoliu si, acum,cu ajutorul vechiului coleg de securitate, mult preafericitul, ii plateste golaneste, adica asa cum ii iese lui cel mai bine!Huiduieli si amenintari cu moartea? Cine e taticul acestui stil?! De ce e tara ca un balamuc?! De ce tara e in pragul pieirii?! Sa reflectam, zic!

De alien pe 5 January 2013 la 13:52″

Verificati … si spuneti-mi si mie … cine pana mea e nebunu’ ?!?!?!??! :):):):) Sa-mi fut una …. in ce tara traim??????

Leave a Reply

